jačanje imuniteta

6 brzih koraka za jačanje imuniteta

jačanje imuniteta
unsplash.com

Jačanje imuniteta u 6 brzih koraka

Danas je više nego ikada potrebno dobro obratiti pažnju na naše zdravlje i na imunitet. Često čitamo razne članke koji predlažu kako raditi na imunitetu i kako ga ojačati no isto tako često te promjene teško uvedemo u svoj život. Zato smo vam mi ovdje pripremile par brzih koraka kako možete započeti na mala vrata uvoditi zdrave navike u svoju dnevnu rutinu.

  1. Hidratacija

Već i ptice na grani znaju kako je dan najbolje započeti unosom vode. Obična čaša vode ujutro je za vaš organizam najbolja. Na taj će način tijelo nadoknaditi vodu koja je potrošena tijekom spavanja i tijelo će se očistiti od toksina te će s većom lakoćom moći vratiti normalnim funkcijama. Nakon čaše vode napravite si svoj omiljeni jutarnji napitak, a ovdje definitivno preporučamo čaj s limunom i medom, cijeđenu naranču ili neki drugi omiljeni napitak. I ne zaboravite, ne morate krenuti naglo i prvi dan popiti 2 dcl vode. Ako vam ne odgovara krenite gutljaj po gutljaj i povećavajte količinu iz dana u dan ili tempom koji vam odgovara.

unsplash.com
  1. Doručak

Doručak je najvažniji obrok u danu. Danas ga, nažalost, mnogi zbog ubrzanog načina života zanemaruju i preskaču. Također često je uvriježeno mišljenje da je za zdravi doručak potrebno puno vremena. Najčešće zaboravimo jednu jako važnu stvar, a ta je da svojim primjerom mi svojim mališanima usađujemo naviku jutarnjeg obroka koji je itekako potreban jer je to prvi obrok u danu koji nas opskrbljuje energijom, potiče metabolizam i probavu. Doručak, uz već klasične obroke kao što su sendvič i jaja, može biti: granola pločica ili zobeni keksi sa suhim voćem i orašastim plodovima, muffini (mogu biti čak i slani), smoothie, zobena kaša s dodatkom voća i meda .

  1. Fizička aktivnost

Naš život je sve više okrenut sjedilačkom načinu životu i sve se manje krećemo. Zapravo dani nam prolaze, a da smo često malo svjesni kako smo ih proveli sjedeći. Radimo sjedeći, putujemo sjedeći, često se i opuštamo sjedeći. Stoga je za naše tijelo, a tako i zdrav imunološki sustav, potrebno odrediti određeno vrijeme u danu za život u pokretu. To ne mora biti nužno vježbanje. Možete šetati, voziti bicikl, plesati s obitelji na omiljenu muziku. Dobro je pronaći neki oblik kretanja koji će se vama svidjeti i svakodnevno za njega odvojiti vrijeme.

  1. Biraj zeleno

Znate li da je zelena boja boja života, obnove, prirode i energije, povezana je s rastom, harmonijom, svježinom, sigurnosti, plodnosti i okolišem. A znate li da zeleno povrće sadrži veliku količinu antioksidansa i ima puno veće prednosti od primjerice voća. Zbog slobodnih radikala u našem organizmu mi starimo i obolijevamo. Djelovanje slobodnih radikala sprječavaju antioksidansi koji se često zovu hvatači slobodnih radikala. Ovo su u jako šturim crtama prednosti zelenog povrća. A kako ga uključiti u svaki obrok? Zapravo dosta jednostavno. U svoj jutarnji sendvič ubacite listove zelena salate, ispecite jaja na špinatu, uvrstite zeleno povrće (salata, matovilac, rikola, špinat) kao obavezan sastojak salate uz glavno jelo ili si pak napravite smoothie sa zelenim povrćem, bananom, jabukom i par komada orašastih plodova.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli mama, ja sam gladan (@nasja_duplancic)

  1. Zdravlje dolazi iz prirode

Tijekom jednog dana teško je unijeti sve prijekopotrebne nutrijente za jak imunitet pa si stoga možemo pomoći i koncentriranim hranjivim sastojcima koje nam pruža priroda kao što su pčelinji proizvodi – med, i matična mliječ, propolis, pelud, biljni čajevi, orašasto voće i sjemenke, alge. Jesti ih možemo i grickati u međuobrocima ili kao sastavni dio obroka.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Medo-flor (@medoflor)

  1. Reci ne šećeru

Uz sve naprijed navedeno ima i još jedna jako važnu stvar za jačanje imuniteta, a to je: izbjegavanje šećera i unos zdravih masnoća. Ovdje prije svega mislimo na namirnice koje sadrže bijeli šećer ili pak namirnice u koje je nadodana bilo koja vrsta šećera, zaslađivača… Točnije, namirnice gdje se šećeri ne nalaze prirodno u njima. A pod zdrave masnoće mislimo na namirnice i ulja bogate omega 3 masnim kiselinama.

Stvaranje zdravog načina života ne znači da trebate napraviti radikalne promjene odjednom. Zapravo je suprotno. Svakodnevno mali dio dana provedite s malim zdravim navikama i tako će one brzo postati neizostavan dio vaše svakodnevice u kojima ćete i stvarno uživati pa će te ih tako i dugoročno zadržati. Za razvijanje zdravih svakodnevnih navika potrebna je prvo volja (predanost i odlučnost), pa vrijeme. Izbjegavajte ekstremna rješenja i samo si svaki dan uzmite malo vremena kako bi zastali i poradili na zdravim navikama i na taj si način osigurali dobro zdravlje za cijeli život. I usadili zdrave navike svojoj djeci.

imunitet kod djece i 5 načina kako ga ojačati – SUPERMAME

Mateja Fanuko
MATEJA Mama troje klinaca, poslovna žena i kreativka u duši koja svojim rukama stvara zapanjujuće makrame dekoracije za dom i potiče na kreativnost koja kaže hrani mozak i dušu. Marljiva kao pčelica ponekad dane ipak provodi i u piđami, puneći baterije i maštajući o kućici u šumi i životu u prirodi. Voli med i zdravu hranu, šetnje šumom s obitelji i imati velike količine makrame špage u rukama.