Kristina Grujin: mama, poduzetnica i žena koja se usudila sve

Kad danas pogleda sebe u ogledalu, Kristina Grujin vidi ženu koja je ponosna i zadovoljna. Iako se, kako kaže, ne voli baš gledati ni fotografirati, ono što danas osjeća iznutra je ono što je stvarno važno. Njezina priča nije samo o prirodnoj kozmetici i brendu koji je iz ničega izgradila – već o majčinstvu koje mijenja temeljno, i o hrabrosti koja se rađa u najtežim trenucima. Kristina Grujin, osnivačica prirodne kozmetike Biomedis, s nama je podijelila svoju priču o tome kako ju je majčinstvo doslovno preoblikovalo – ne samo kao osobu, već i kao poduzetnicu. Ovo je iskren i inspirativan razgovor o boli, gubicima, rizicima, intuiciji i – ljubavi prema jednom dječaku zbog kojeg je sve dobilo smisao.

Majčinstvo je za Kristinu donijelo potpuni zaokret u svemu što je mislila da zna.

“Sve što sam uvijek mislila o roditeljstvu, o tome kako ja ‘točno’ znam kako ću postupiti u kojoj situaciji i kako je to zapravo jednostavno biti mama, potpuno sam fulala”, priznaje. Noa, njezin sin, nije imao jednake želje i potrebe kao ona – on je želio biti budan, igrati se, i vrlo rijetko je bio “tiho”, osim kad je jeo.

“Od prvog dana smo manje-više bili sami Noa i ja i bilo je izuzetno izazovno, pogotovo prve 3 godine njegovog života. Ali u tim trenucima shvatiš kako ti je zapravo to maleno biće najbitnije na svijetu i sve drugo postane nevažno.”

Taj početak bio je sve osim idiličan. Tijekom trudnoće, Kristina je izgubila oca – četiri tjedna prije nego što je rodila Nou. Iako je trudnoća trebala biti sretno razdoblje, za nju je to bilo jedno od najtežih razdoblja u životu. “To je bilo nešto najgore što mi se moglo dogoditi i zapravo nisam nimalo uživala u trudnoći.”

Financijska nesigurnost samo je dodatno otežala situaciju. “Bez pomoći moje mame u svakom smislu pa i financijskom teško da bi se stvari razvile u ovo što imamo danas.” I upravo u toj težini dogodilo se i ono što ju je oblikovalo: “Shvatila sam da se sama moram izboriti za sebe i svoje dijete.”

Iako tada još nije imala nikakvu ideju da će postati poduzetnica, povratak s porodiljnog donosi novo razočaranje – njezina pozicija više nije postojala.

“Nakon povratka s porodiljnog me je dočekao još jedan šok, a to je da me moja pozicija više nije dočekala te sam bila degradirana nakon 12 godina.”

U tom trenutku počinje razmišljati o budućnosti. Upoznaje osobu koja je osmislila koncept Biomedisa, i u početku planiraju da ona prijeđe raditi za njega. No, okolnosti se mijenjaju i Kristina donosi možda najhrabriju odluku u svom životu: kupuje cijelu firmu.

“Pristala sam dati sve što imam i uložiti u firmu, u posao koji je realno mogao ‘otići’ u oba smjera. Kako gore, tako i dolje.”

S nasljedstvom koje je dobila nakon smrti baka, ulazi u potpuno nepoznat svijet. “Ja jesam cijeli svoj radni vijek u svijetu skin care-a i nije to meni bilo nepoznato, ali je opet sve bilo potpuno novo i drugačije.”

Priznaje da su prve dvije godine bile nevjerojatno teške. “Svaki drugi dan sam se lupala glavom u zid, da što mi je to trebalo i da sam baš mogla bez ovog dodatnog stresa.”

Motivacija nije došla iz želje za zaradom ili luksuzom, već iz najdublje potrebe da bude uz Nou. “Činjenica da sada raspolažem svojim vremenom kako meni odgovara nije imalo cijenu jer je Noa tada imao dvije godine i željela sam s njim provesti što više vremena moguće.”

“Noa je zapravo bio moja najveća inspiracija u svemu tome.”

Iako ranije nije bila zaljubljena u prirodnu kozmetiku – dapače, radila je s najskupljim selektivnim brandovima – sve se mijenja kad dobiva Biomedisovu kremu na poklon. “Zaljubila sam se. Tada sam prestala koristiti svu ostalu kozmetiku i većinu sam podijelila ili bacila.”

U posao ulaže gotovo sve što ima. “Otprilike 95% kapitala sam uložila u kupovinu firme.” Za marketing nije ostalo gotovo ništa, pa je rast tekao organski – preko preporuka, a ne plaćenih kampanja. “Sada stoji na zdravim nogama, kako bi se reklo.”

Danas zna da je u poduzetništvu najvažnije s kim si okružen. “U poslovanju najbitnija je ekipa sa kojom se okružiš.” Sretna je jer je mogla birati s kim će raditi i odbiti sve one s kojima nije kliknula. Ipak, priznaje da se dugo nije znala staviti na prvo mjesto. “U početku sam si bila zadnja. Tek nakon četvrte godine poslovanja počela sam misliti na sebe.”

Kristina nikada nije sanjala o milijunima. “Meni je jedini cilj bio i ostao da imam dovoljno novaca da nam mogu pružiti financijsku neovisnost o ikome i da mogu spavati bez brige.” Kao poduzetnica – i kao majka – naučila je koliko je snažna.

“Shvatila sam da mogu sve. Jedina zapreka mi može biti nešto što mi je fizički teško napraviti, ali stvarno sve ostalo mogu sama.”

Planove za budućnost drži za sebe, no Biomedis je spreman za velike iskorake: “Već za idući mjesec spremamo nešto potpuno drugačije nego što je Biomedis do sada nudio.”

Biomedis stoji iza filozofije “manje je više”. Proizvodi su dugotrajni, multifunkcionalni i visoko kvalitetni. “Volim da je njega kože užitak, a ne borba s vremenom.” Kvaliteta je temelj. Neki proizvodi sadrže preko 30 certificiranih sirovina. “Biomedis nudi ‘garanciju kvalitete’ – ako kupac nije zadovoljan, vraćamo novac ili radimo zamjenu, bez vremenskog ograničenja.”

U moru brendova koji se nazivaju “prirodnima”, Kristina pojašnjava razliku: “Na žalost, prema zakonima EU dovoljno je da neki proizvod sadrži svega nekoliko posto prirodnog sadržaja da bi se mogao tretirati kao ‘prirodna kozmetika’.”

S druge strane, Biomedis je u potpunosti posvećen istinskoj kvaliteti – bez kompromisa. Trenutno najprodavaniji proizvod je SOS balzam, višenamjenski i pogodan za sve uzraste. “Preporučam svima da imaju po jedan primjerak u torbici jer nikad ne znaš kada bi mogao nekome zatrebati.” Kristina jednom prilikom nije imala svoj SOS balzam sa sobom kad je osjetila da će joj izaći herpes. “U tom trenutku sam bijesna sama na sebe rekla da će se SOS balzam prodavati na svim pumpama jer je to najbrži put do kupca.”

A kada bi morala Biomedis opisati bez riječi “prirodno”, “zdravo” i “kozmetika”? “

“Ugodno, čisto, transparentno.”

Kristinina priča nije samo priča o uspješnoj poduzetnici, već o ženi koja je, vođena ljubavlju prema svom djetetu, skupila nevjerojatnu hrabrost i odlučila graditi novi život – iz temelja. U najtežim trenucima, kada su je gubici i neizvjesnost lomili, odlučila je vjerovati u sebe, riskirati sve i ne odustati. Njezin put nije bio brz ni lagan, ali je bio autentičan. I upravo zato danas stoji iza brenda koji ne prodaje samo kozmetiku, već povjerenje, iskrenost i posvećenost. Kristinina priča je podsjetnik da su majke nevjerojatno snažne, da iz gubitaka mogu nastati novi počeci, i da intuicija – kada ju slijedimo – može voditi do najljepših ishoda.