O božurima Trogrlić pisale smo još prošle godine, baš u ovo doba kada svaka taj kraljevski cvijet cvate. Luka, Juraj i Lucija uzgajaju božure svih boja i vrhunskih sorta. Božuri su cvijeće koje je iz godine u godinu sve popularnije, traženo je u industriji vjenčanja i općenito ne gubi na značaju u cvjećarstvu.
Stariji brat Luka, agronom, zadužen je za tehnologiju uzgoja, zatim brat Juraj, koji je inženjer brodogradnje, zadužen je za mehanizaciju, i šećer na kraju – Lucija, studentica ekonomije i menadžmenta zadužena je za prodaju i marketing.
A mi smo se zaputili na njihovu plantažu, prema Zaprešiću kako bismo i sami sudjelovali u berbi. Divan je i smirujući osjećaj hodati među grmovima ovog cvijeća, bez gradske buke, uz pjev ptica i klopot konja koji su također na ovoj farmi.
Prije pandemije Božuri Trogrlić nisu imali definiran brend pa tako niti prisutnost na društvenim mrežama – jednostavno nije bilo potrebe. Kada je nastupila pandemija, to je bila prva stvar koju su morali definirati. Izabrati ime koje se nigdje drugdje ne koristi, a da ostane prepoznatljivo. Bez puno dilema odlučili su se za Božuri Trogrlić zato što je već postojala prepoznatljivost prezimena.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Supermame su posebno ponosne što su svojim malim doprinosom pomogle ovoj obitelji da preživi prošlu godinu, a i ove godine smo im odlučile dati podršku i obznaniti ljubiteljicama cvijeća da opet mogu naručiti svoje božure i uživati u njima.