udobna odjeća za trudnice i buduće majke s hrvatskim potpisom

odjeća za trudnice

Odjeća za trudnice i buduće majke brenda Pure Love simbolizira neraskidivu vezu između majke i djeteta.

Marijana Algušić, osnivačica brenda Pure Love i majka dvoje djece, potaknuta iskustvom majčinstva, imala je potrebu na indirektan način progovoriti o tom lijepom iskustvu, ali i odgovoriti na izazove s kojima se mame svakodnevno susreću. To se posebice odnosi na izazove pronalaska prikladne odjeće za period trudnoće i dojenja. I tako je nastao Pure Love.

Marijanu je moda privlačila još od malena, a upravo je ljubav prema modnom izričaju i stilu naslijedila od svoje majke koja se ’90-ih godina educirala za krojačicu čime se jedan dio života i profesionalnije bavila.

“Bila je privilegija od rođenja imati svog osobnog modnog dizajnera. Moje prijateljice iz ulice pamte mamine kreacije, posebice one za maškare i haljinice za školu.”, sa sjećanjem govori Marijana.

Želja za kreativnim izražavanjem je oduvijek tinjala u njoj, no nikako nije nalazila vremena baviti se njime. Upravo je period boravka u kući za vrijeme trudnoće i nakon nje došao kao idealan za ostvarenje te želje. Uslijedili su mjeseci promišljanja i rada o cijelom konceptu.

„Pure Love“ simbolizira neraskidivu vezu između majke i djeteta, onu istinsku, nesebičnu, bezuvjetnu ljubav koja je spremna žrtvovati se za svoje čedo. Izveden je iz slogana – Motherhood is nothing but pure love. Izgled loga vezan je uz magnoliju pod kojom smo se moj muž Petar i ja slikali par dana prije poroda.”, objašnjava nam Marijana.

U ponudi brenda Pure Love možete pronaći odjeću za majke, prvenstveno za period trudnoće i dojenja. Visokokvalitetni, prirodni materijali, moderni dizajn i praktična rješenja odlikuju ove premium proizvode inspirirane vlastitim iskustvom majčinstva.

“Kad razmišljam o odjeći, zamišljam ju kao ženstvenu, lijepo stiliziranu, romantičnu, modernu, mladenačku kolekciju koja će ujedno biti i funkcionalna kako bi doskočila svim poteškoćama s kojima sam se susretala. Jako me je smetao goli trbuh dok sam trebala podojiti dijete, različite kombinacije s potkošuljom i brige prije izlaska iz kuće što imam na sebi (koliko će biti komplicirano otkopčati se dok budem morala dojiti u javnosti), gola leđa i dugmići koji su me bockali za vrijeme spavanja, kratke (bezlične) spavaćice s kojima sam se borila u rodilištu uz sve brige od posljedica poroda, vrećasti modeli i neatraktivni dizajn na odjelima za mame, muke oko pronalaska prikladne odjeće za svečane i poslovne prilike…”

Marijanina velika želja je i da svojim brendom doprinese pozitivnom pogledu na majčinstvo. “Želim stvoriti odjeću koja će stvarati i buditi uspomene na najljepši period života te na indirektan način prenijeti poruku o tome kako je lijepo biti mama! Također želim da se svaka majka osjeća ispunjeno i zadovoljno u svojoj koži i odjeći koju nosi.“, objašnjava Marijana.

Majčinska osobnost odiše cijelom kolekcijom Pure Love brenda. Nekad kroz šaljivi natpis na majici, nekad kroz elegantni kroj haljine koja će biti prilagođena za dojenje ili simpatičnu pidžamu u koju ćemo se rado zavući.

“Na neki način, žene koje bi nosile tu odjeću bi bile ambasadorice majčinstva, vrijednosti koja je danas nažalost ugrožena, omalovažavana, ponekad i ismijana.”

Osim toga, cilj brenda Pure Love je i doprinijeti napretku hrvatskog gospodarstva i podršci malih obrta stoga je proizvodnja bazirana na hrvatskom području, a dio prodaje ići će u humanitarne svrhe (za pomoć majkama trudnicama koje brinu o egzistenciji).

“U projektu s pidžamom se povezalo 8 malih hrvatskih poduzetnika i to je za mene velika radost. Znam da je preda mnom mnoštvo izazova i prepreka, ali spremna sam jer duboko vjerujem u svoj san!”.

Za kraj, zanimalo nas je kako se Marijanin posao uklapa u obiteljsku dinamiku i balansira li uspješno između poduzetništva i majčinstva.

“Kao HR manager, na ovaj projekt gledam posebnim očima. O tome bih mogla satima pričati, ali ukratko – ovo iskustvo mi značajno pomaže u radu u struci. S jedne strane bogatstvo je imati realno, poduzetničko iskustvo, a s druge daje jednu novu dimenziju kad su u pitanju teme: kreativnost, razvoj talenata, osobni razvoj, izlazak iz komfor zone, stjecanje i učenje novih vještina… sve ono na čemu radim u kompaniji s kolegama. Što se tiče obitelji – u ovome smo zajedno, doslovno. I to me raduje jer svatko od nas ima djelić sebe u procesu. Na dostave gledamo kao obiteljske izlete u druge dijelove grada, čemu se najviše veseli najslađi, trogodišnji distributer. Najmlađa četveromjesečna članica ima jednu od najvažnijih uloga – testiranje proizvoda. Također, što se tiče ostalih obiteljskih obaveza, tu smo svi zajedno. Svatko doprinosi koliko može. Razvili smo metode održavanja kućanstva, planova kroz tjedan, težimo jednostavnosti i skladnosti stila života te tako sve uspijemo uskladiti.”

Mi vjerujemo da će se Marijanin san ostvariti, a cijelu kolekciju možete pogledati i naručiti na Facebook i Instagram profilu.