Milenijske mame stvorile su moderno roditeljstvo. Većina njih svoju djecu ne želi odgajati na isti način na koji su i one bile odgojene te koriste različite moderne metode odgoja. Žele biti što više uključene u život svoje djece no ipak ne odričući se svojih želja i snova. Milenijske mame danas imaju veliki utjecaj na društvo i okolinu i baš su zbog toga marketinška meta svih brendova.
- Većina milenijskih mama je visoko obrazovana. Ne odustaju od svoje karijere zbog djece. Mnoge od njih zarađuju jednako ili čak i više nego njihovi muževi ili partneri.
- Unatoč tome milenijskim mamama je puno teže nego što je bilo njihovim majkama. Vrlo često rade prekovremeno i vikendom, rade puno i provode sve manje kvalitetnog vremena sa svojom djecom.
- Milenijske mame odrasle su s tehnologijom i internetom. Društvene mreže sastavan su dio njihovih života i aktivno ih koriste. Statistike kažu da na njima provode 4 sata više nego jedna prosječna majka.
- Imaju svoje vjerne sljedbenike. One su influencerice. Rado dijele informacije o proizvodima i uslugama koje koriste. Njihovo mišljenje je bitno.
- Ne žele biti “samo mame”. Bitno im je da imaju vrijeme za sebe. Nije im problem mjesečno izdvojiti novce za pomoć dadilje ili čistačice.
- Zdrav način života . Kokosovo ulje, raw torte, hrana bez glutena, vježbanje…milenijske mame imaju zdrav stil života i istome uče i svoju djecu.
- Sve rade drugačije nego njihove mame. S partnerima komuniciraju preko Whats App-a, imaju metode za uspavljivanje bebe, aplikacije za dojenje…
- Milenijske mame su kreativne. Većina njih ima neki hobi. Vole komunicirati, dijeliti vlastita iskustva. Mnoge od njih dobiju priliku svoj hobi pretvoriti u posao.
Foto: London Scout on Unsplash