Shuz – ime za IT tenisicu. Čipkastu, sa perlicama, šarenu, sa omiljenim likovima iz crtića, sa citatima najdražeg pjesnika, sa mašnicama ili “cuflekom”, ma što god zamislili. Mi mame jako dobro znamo koliko je ugodnije trčati za djecom u tenisicama, a Ljudmila Mihajlović i Maja Žirovčić dokazuju da i dok hvatamo djecu u trku, možemo izgledati stylish.
Ljudmila i Maja su dvije superžene koje stoje iza imena Shuz. Ljudmila je diplomirani inženjer tekstilne tehnologije i dizajna, a Maja je ekonomist poduzetništva koja trenutno završava magisterij iz područja poslovnih komunikacija. Obje su certificirane grafičke dizajnerice. ‘Biznis’ su pokrenule 2010. godine pri kraju fakulteta, tako da već punih 6 godina plivaju u poduzetničko-kreativnim vodama. Osim posla veže ih prije svega dugoogodišnje prijateljstvo.
Ispričale su nam kako je započela era Shuzica i odakle dobivaju inspiraciju.
“Izrada shuzica i sam razvoj posla počeo je potupno spontano, kada smo prijateljici za rođendan odlučile napraviti jedan personalizirani par oslikanih tenisica. S obzirom da je taj jedan par dobio dosta pohvala odlučile smo fotke staviti na Facebook i dobile poprilično veliki broj pozitivnih komentara. I tako je malo po malo nastajalo sve više modela i dolazilo sve više narudžbi.Od tada pa do danas smo već prošle svašta – metamorfozu od hobija do pravog posla.
Inspiracija dolazi sa svih strana. Općenito to pitanje dosta ljudi postavlja a zapravo je na njega prilično teško konkretno odgovoriti. Jako volimo dizajn, modu i umjetnost tako da nam nije problem sjesti i za čas smisliti nešto novo, ali naravno uz to uvijek pogledamo što bi moglo biti zanimljivo našim klijenticama i tako zajedničkim mozganjem dodemo do svakakvih ideja.
Danas kada sjednemo i pogledamo neke mailove, sjetimo se nekih sastanka i situacija pa znamo plakati od smijeha. Ipak kroz godine i iskustvo jako puno toga naučiš. I to je možda najbolji dio ovog posla – sve prolaziš sam, puno toga naučiš, gledaš kako rasteš i ti i tvoj brand. To je baš dobar osjećaj.
Ono što bi poručile svim mladim kreativcima koji razmišljaju o pokretanju vlastitog posla je sljedeće – ako imate dobru ideju i vjerujete u nju – go for it! Lakše je kada si mlad, razmišljaš više srcem, pun si elana, entuzijazma i motivacije. Radiš pogreške i onda učiš iz njih, to je iskustvo koje se ne može naučiti iz knjiga, nema bolje škole od one životne. Bitno je vjerovati u sebe, truditi se, biti uporan, raditi ono što voliš i uspjeh neće izostati.”
Pitale smo ih i za planove, a cure su jednostavno odgovorile “Mi smo inaće po prirodi osobe koje ne planiraju puno. Ni privatno ni poslovno. Nekako uvijek dosta brzo donosimo odluke. Tako da planovi za budućnost hm hm….imati puno dobrih kolekcija, razvijati se, upoznavati super ljude i osvajati nova tržišta.”
Do svojih handmade shuzica možete doći putem njihove WEB stranice, Facebook i Instagram profila.