Kada je moda za najmlađe u pitanju, svaka od nas voli dotjerati svoje maleno. A kada su kćeri u pitanju, ta želja je još izraženija. Naišli smo na brend koji ostavlja bez daha i zbog kojeg će baš svaka od nas poželjeti imati kćer.
Predstavljamo Natašu Cifrić, supermamu dvoje dječice – dječaka Petra koji ima 5 godina i djevojčice Nikol koja ima 10 mjeseci, diplomiranu ekonomisticu, superženu i kreativnu poduzetnicu koja je osmislila brend Luxury Baby Fashion.
Radi se o brendu koji u svojem asortimanu nudi personalizirane baby bodije s motivom zlatne krune i imena vaše princeze, zatim haljinice i bodije s dodatkom čipke ili tila, haljinice za dnevne kombinacije i one glamuroznije za posebne prigode poput krštenja, prvih rođendana ili neka druga dogadanja. Uz svaku haljinicu izrađuje se i poseban accessoriess – pasend trakica.
Osim odjevnih predmeta za bebe i male princeze, možete pronaći i personalizirane jastučnice i ostale detalje koji će sobicu vaše bebe učiniti jedinstvenom i glamuroznom. “Posebno želimo istaknuti novi proizvod na našem trzištu koji prvi predstavljamo, a riječ je o Baby gnijezdu. Baby gnijezdo je naš handmade proizvod izrađen od najkvalitetnije tkanine, predivnog dizajna sa dodatkom čipke i satenske mašne.” Svi proizvodi iz Luxury Baby Fashion asortimana izrađeni su od najkvalitetnije tkanine, čipke, tila,100% pamuka.
Nataša ističe kako je o pokretanju vlastitog brenda razmišljala već duže vrijeme, jer je posao kojim se prije bavila nije ispunjavao. Ideja o Luxury Baby Fashion je nastala iz ljubavi jedne mame prema modi i želji da i druge princeze i njihove mame posjeduju jedinstvene i drugačije kombinacije. U realizaciju je krenula kada je saznala da će dobiti svoju dugoočekivanu princezu Nikol, koja je ujedno i neodoljivi model i glavna ambasadorica Luxury Baby Fashiona. “Nikol je moja mala princeza koja ima 10 mjeseci, a priželjkivala sam je i sanjala godinama.Već sam znala što sve želim izraditi i sašiti za nju. Haljinice, baby bodije sa dodatkom čipke i tila, dekorativne jastučice, posteljinu i Baby gnijezdo. Sve je ispalo savršeno i bolje od onog o čemu sam sanjala. Kombinacijama se veselio i njezin braco Petar koji je od uzbuđenja i išćekivanja svoje seke zajedno samnom izabrao kombinaciju koju je Nikol nosila kada je izlašla iz bolnice.”
Nataša dalje ističe kako je divno raditi posao s puno ljubavi, baviti se onime što toliko voliš. To klijenti zasigurno prepoznaju jer svakodnevno dobiva jako puno pohvala za svoje proizvode. “U ovom poslu mogu pokazati svoju kreativnost u izradi i dizajnu novih proizvoda, poigrati se detaljima kod samog dizajna i detaljima na fotografijama. Jako volim i dizajn interijera i vrlo mi je važno kada izrađujem fotografije za svoju stranicu, a izrađujem ih gotovo svakodnevno, da svaki detalj na fotografiji izgleda savršeno!”
Na pitanje koji joj je omiljeni proizvod, Nataša nam je odgovorila: “Baby gnijezdo bih svakako izdvojila kao omiljeno jer osobno ne mogu zamisliti kako bih bez njega funkcionirala kada je Nikol bila novorođenče, najviše zbog praktičnosti. Osim toga, estetski gledano, nježno je i predivno izgleda! Divno je položiti Baby gnijezdo kraj sebe u krevet i spavati u blizini svoje bebice bez bojazni da ćeš je ozlijediti.”
Za buduće mame poduzetnice kaže: “Nije jednostavno uskladiti majčinstvo i posao koji iziskuje jako puno rada i truda, no smatram da je sve stvar dobre organizacije. Jedino tako se može uskladiti briga oko djece, kućanskih poslova i posla koji je tek u razvitku.”
Novitete koje nam Nataša sprema i skoru kampanju za proljeće/ljeto 2017. pratite na službenoj fb stranici i instagram profilu.