
Predstavljamo vam Anu Grgurić, mladu damu koja je zaslužna za Supermame.hr logo. Mlada, nježna, samozatajna, predivna osoba, a iznad svega kreativna. Popričale smo s Anom o tome kako je započela sa ilustracijama, koliko crtanje utječe na njezin život i kakvi su joj planovi za budućnost.

Kako si zaopčela svoj put s ilustracijom? To je moja strast otkako znam za sebe, crtanje je oduvijek bilo na prvom mjestu. U meni je postojala neka intuicija koja me gurala naprijed, pa inspiracije nije nedostajalo, samo vremena da se realiziraju ideje, hahaha. Voljela sam crtati svašta; mrtvu prirodu, životinje, 3D crteže, ali ponajviše ljudska lica i tijela. Tako su u mojim radovima prevladavali portreti, no, kada je došlo vrijeme odabira fakulteta, to se promijenilo. Birala sam 2 studija čiji je program obuhvaćao crtanje, a upala sam na Tekstilni i modni dizajn. To je bila prekretnica i povod da se napokon u potpunosti kreativno izrazim. Kada sam bila mlađa, često sam znala ručno šivati, primjerice neke manje odjevne komade, privjeske itd. Odjeća me zanimala, stoga je taj studij bio pun pogodak, obuhvaća sve što me zanima. Tako sam se pobliže susrela i s modnom ilustracijom i pronašla nešto kroz što se zbilja mogu izraziti, a što mi je nedostajalo u portretima.

Kojom se tehnikom koristiš? Crtanje sam samostalno razvijala, pa tako i način primjene tehnike. Iako je svima jasno, kada vide da koristim drvene bojice i flomastere, da je u pitanju crtačka tehnika, mnogi me pitaju na koji način ju primjenjujem. Volim hiperrealizam i koristim sve što mi se učini dobrim materijalom za što bolje realiziranje, a što se tiče načina primjene; kao što svaki kuhar ima tajni recept, ista priča je i s umjetnikom i njegovom tehnikom.
Kroz godine crtanja, kako se razvijao tvoj stil? Kako vrijeme prolazi, stil kojim radim sve više odražava mene kao osobu. Kosa je dio crteža kojem sam se uvijek voljela posvetiti, a to se savršeno uklopilo u modnu ilustraciju gdje je ionako sve idealizirano pa čar same kose mogu dovesti do maksimuma. Iako je to nekim dijelom fantazija, crteži su samo uvećan prikaz mojih ideala u glavi. Zanimljivo je što i sama na sebi primjećujem kako se s ilustracijama mijenja i moj stil odijevanja. Naime, prije sam voljela šarenije odjevne komade, ali što više potrebu za koloritom izražavam kroz ilustracije, više mi odgovara minimalizam. Na taj način kao da stvaram balans u glavi, što mi omogućuje veću kreativnost u ilustracijama.

Tko je tvoj uzor? Neki već znaju da sam u početku bila jako inspirirana britanskim modnim ilustratorom Haydenom Williamsom. Osim nevjerovatnog talenta i prepoznatljivog stila, zadivljujuće je koliki je uspjeh Hayden postigao. On je jako dobar primjer koliko je zapravo ilustracija široko područje te da njena svrha nije samo skica za budući odjevni predmet.
Znamo da surađuješ sa puno modnih blogera, poznatih ličnosti, možeš li istaknuti neke od najdražih? Dosadašnje suradnje su nešto u što nisam vjerovala dok im nisam svjedočila. Ja sam jednostavno crtala za svoj gušt, davala cijelu sebe u radove i toliko uživala u trenutku da nisam ni imala točno određeni cilj. Znala sam samo da stalno želim crtati. No, kako sam sve počela objavljivati na društvenim mrežama, krenule su ponude. U početku su to bile suradnje s modnim blogerima u cilju promoviranja, a onda se javio i Marko Grubnić. Tada kao da se dogodila eksplozija. Kada te jednom primjeti osoba iz javnog života, otvorena su ti sva vrata… Nakon njega javila se Lejla Filipović gdje smo ilustracije predstavile u sklopu njene kolekcije Recover, a zatim i Sementa Rajhard za njen Zabavni Park Adria, zatim Horvat Čagalj. Uskoro sam dobivala još zanimljivih ponuda, kao što su ilustracije na kutijama parfema i printevi na majicama od strane određenih dizajnera, ali tada sam bila u fazi razmišljanja što je zapravo moj cilj. Mnogo nedoumica mi se motalo po glavi i nisam htjela srljati, a pored toga, kao studentica, morala sam posložiti prioritete. Tako da ipak u tom trenu, zbog raznih okolnosti, nisam bila spremna ostvariti te suradnje. No, sada sam prihvatila jednu noviju ponudu. U pitanju je brand My Case koji je rasprostranjen u nekoliko zemalja, a nedavno je došao i u Hrvatsku. Maskice s mojim ilustracijama uskoro će biti u prodaji.

Kakvi su ti planovi za budućnost? Nakon faksa se svakako planiram posvetiti većim ciljevima. Voljela bih formirati vlastiti brand, mnogo ideja mi se mota po glavi. No, to je sve što ću za sada reći. Vodim se onim citatom: “Nemoj reći ljudima svoje snove, pokaži im”.