HAJDI.HR – ONLINE TRGOVINA ZA KOJOM LUDUJU SUPERMAME

Photo by Vid Ponikvar / Sportida

Već smo se nekoliko puta uvjerili kako je za poslovni uspjeh superžena poduzetnica najzaslužnije majčinstvo. Na kraju krajeva, i naš portal je nastao zahvaljujući našoj djeci. Ovog puta predstavljamo supermamu Hajdi, čije je ime postalo brand i čiji su proizvodi apsolutni “must have” svake moderne supermame. 

Tko se to nalazi iza imena Hajdi.hr? Ja sam Hajdi Korošec Jazbinšek, majka dvaju dječaka starih 3 te 1,5 godina, supruga te vlasnica Hajdi.hr i Hajdi.si. Kad sam prvi put ostala trudna, tražila sam dizajnerski usavršene i funkcionalne proizvode za svojeg sina Dantea, kojih jednostavno nije bilo na našem tržištu. Zato sam većinom stvari naručivala iz inozemstva. Prijateljice su me stalno ispitivale gdje sam što kupila, a mužu je već išlo na živce da se dostavne službe svakodnevno zaustavljaju pred našom kućom i nose mi pakete, pa mi je za rođendan kupio domenu www.hajdi.si i rekao mi da pokušam nešto napraviti od toga. Tako sam u dnevnoj sobi počela pakirati pakete i osvajati roditelje koji su imali isti problem kao i ja. Danas je Hajdi ozbiljna tvrtka koja se bavi distribucijom najtraženijih i najboljih dječjih brandova na hrvatsko i slovensko tržište.

 Što je zapravo Hajdi.hr? Hajdi.hr je online boutique koji roditeljima nudi samo najbolje od dječjih brandova. Svaki je proizvod prošao kroz moje ruke te me svojom funkcionalnošću i predivnim dizajnom uvjerio da zaslužuje mjesto u našoj trgovini.

Photo by Vid Ponikvar / Sportida

Kakve proizvode sve nudite? Prije svega specijalizirani smo za high fashion baby accessories te uređenje interijera za djecu od 0-3 godine. Osobno sam veliki zaljubljenik u skandinavski stil koji je trenutno najveći hit u svijetu interijera, dizajna i općenito načina života, te sljubljuje tradicionalno, elegantno i profinjeno s modernim i na taj način stvara novu dimenziju koja je zaludjela svijet. Među brandovima koje zastupamo svakako je najpopularniji Elodie Details koji oduševljava dizajnom i predstavlja visoku modu za djecu. Done by Deer je svojim konceptom osvojio moderne roditelje koji znaju što žele, kao i Kid’s Concept koji oduševljava drvenim, ručno rađenim didaktičkim igračkama. Osim toga, obožavam proizvode koji mi čine život jednostavnijim, u čemu su Amerikanci pravi majstori. Iz tog razloga pod svojim krovom imamo i SKIP HOP, bez čijih inovativnih i praktičnih rješenja više ne mogu zamisliti život.

 

Postoji li neki proizvod koji Vaši kupci preferiraju? Kako su brandovi koje zastupamo doista modni, dvaput godišnje, kad nove kolekcije krenu u prodaju, doživimo veliki boom. Kad kreiramo prednarudžbe za nadolazeće kolekcije, pomno biramo uzorke, boje i dizajn za koji mislimo da će oduševiti naše kupce. I skoro nikada ne pogriješimo, jer s vremenom vidimo da broj kupaca koji razumiju i cijene trendove i modu rapidno raste. Već smo kreirali prednarudžbe za jesen i zimu i jedva čekamo da kupcima predstavimo novosti, jer dolaze nevjerojatno dobre stvari. Svakog se dana sve više uvjeravamo da kupci iz Hrvatske obožavaju Done by Deer, Elodie Details i Skip Hop, te su proizvodi tih brandova među bestsellerima: Done by Deer setovi za jelo, posuđe i posteljine, Elodie Details dekice, torbe za mame i predivna kolica. Od Skip Hopa, to su termo posudice, podloge za igranje, ruksaci i prve igračke koje potiču djetetov rast i razvoj.

Photo by Vid Ponikvar / Sportida

Odakle ideja za pokretanjem Hajdi? 13 godina sam radila u jednoj banci, kao komercijalist za pravne osobe, te sam na taj način upoznala svojeg muža, koji je inače sistemski administrator. Udružili smo snage i interese, odnosno računalstvo, estetiku i marketing, i tako je nastala Hajdi. Naravno, glavni motiv za to bili su naši sinovi Dante i Evan.

Koliko je majčinstvo utjecalo na posao? Majčinstvo je glavni razlog i inspiracija za nastanak trgovine. Ni sama još ne vjerujem kako se brzo sve odvija i kako posao raste zajedno s našom djecom. Iskreno rečeno, ne znam kako sam izdržala sve te neprospavane noći, ali očito je da mi mame imamo neku nadnaravnu moć koja nas tjera naprijed. Nakon rođenja djece, dobila sam neki osjećaj da mogu sve što želim. Naravno, želja nije dovoljna, potrebno je mnogo odricanja i pametnog ulaganja. Nije jednostavno, ali dok znaš što želiš, marljivo radiš i ne odustaješ, nemaš se čega bojati. Samo naprijed.

Iako imati vlastiti biznis znači odrediti sam sebi radno vrijeme vrlo često se dogodi da se radi i prekovremeno. Kako vi uspijevate uskladiti posao, obaveze i majčinstvo? Dobro pitanje. Ponekad je doista teško voditi privatni biznis. Bit ću iskrena i reći da sam sama sa sobom morala obaviti ozbiljan razgovor, jer više ni sama nisam znala što je posao, a što dom, jer su se ta dva elementa počela toliko miješati, da sam na kraju imala osjećaj da gubim nadzor na oba područja. Odlučila sam na poslu biti posvećena samo tome, a nakon što odložim telefon i računalo, posvetiti se samo djeci. Nakon što djeca zaspu, u meni se probudi kreativna duša koja se bavi istraživanjem novih brandova, blogova, fotografije, itd.

Photo by Vid Ponikvar / Sportida

Kakvi su Vam planovi za budućnost? Željeli bismo u Hrvatskoj razviti novi trend dječjih butika, u kojima će kupci naći samo najbolje od dizajnerskih, kvalitetnih i usavršenih proizvoda. Puno energije ulažemo u komunikaciju sa strankama, posebno na Instagramu, gdje se trudimo kupcima pokazati kako naši proizvodi funkcioniraju u praksi, te koliko je malo potrebno da dječju sobu pretvorite u pravi oku ugodan raj za mališane. Često me pitaju kakvu boju namještaja bih izabrala. Odgovor je uvijek isti – naravno, bijelu. S bijelim namještajem i dodacima ambijent možemo prilagoditi željama i trenutnom nadahnuću. Tu do izražaja dolaze naši dodaci s pomoću kojih možete jednostavno oblikovati cijeli koncept, jer se proizvodi međusobno nadopunjuju i stvaraju savršenu kombinaciju. Stvorili smo kontakte s mamama blogericama koje razumiju dizajn i modu te izrađuju predivne fotografije. Želimo postati najbolja trgovina za djecu i želimo da naši kupci uživaju u proizvodima koje su izabrali kod nas.