Tko još nije čuo za Dilemma postere? Kada je riječ o uređenju interijera, pogotovo kada se radi o uređenju dječjih soba, supermame su pomahnitale. A pogotovo kada otkrijete brand poput Dilemme. S presimpatičnom Emom smo popile kavu koja se pretvorila u višesatno druženje, toliko nam je bilo zanimljivo slušati i vidjeti mladu i kreativnu osobu koja uživa i s uzbuđenjem priča o svom poslu. Svašta smo saznale, a posebno nas je oduševilo čuti kako se naš, hrvatski brand, uspio probiti tako visoko, da je čak završio na Project Nursery.
Dilemma na hrvatskom tržištu postoji skoro 3 godine (za Božić im je rođendan, svašta vam pripremaju). Kako Ema kaže, oduvijek su sanjali vidjeti svoje radove i negdje van granica lijepe naše, ali sve u svoje vrijeme. “Nije nam se žurilo, nije nam to bio prioritet. Važnije nam je bilo ići polako, graditi brend koji će se bazirati na kvaliteti, donositi odluke mirno i zapeti za ono što radimo. Raditi, raditi i raditi na Dilemmi. Bez toga ništa.”
“Nije bilo veće sreće kad smo se prošle godine počeli prodavati na Wayfairu, najvećem američkom online storeu za uređenje interijera koji dnevno broji više od milijun posjetitelja. Na to smo jako ponosni. Nije bilo lako, pregovori su trajali dva mjeseca, mi nismo niti znali što nas čeka, kako funkcionira strano tržište, ali na kraju je sve sjelo na svoje mjesto. Tako da je to bila super škola. Ali, najbolje od svega – bila je korisna škola. Probiti se na strano tržište nije lako, puno je neprospavanih sati, vikenda i slobodnih trenutaka bilo uloženo da se sve to ostvari, ali jednom kad se uspije, znaš da postoji šansa da se malo po malo širiš i upadneš u još nečiji radar” kaže Ema.
Jedan od snova Eme i njezine jače polovice, bilo je ostvariti suradnju s Project Nursery, jednim od najvećih portala za uređenje dječjih sobica u svijetu, ne samo u Americi. Imaju sjajan target, još bolji sadržaj i više od 2 milijuna supermama koje su dio te priče.
Ema je podijelila s nama i trenutak kada se taj san ostvario. “Ovog ljeta (neću nikada zaboraviti…bio je vikend, mi na plaži) stigao nam je mail. Mislim da su svi pomislili da sam luda kada sam počela skakati i plesati od sreće. Javio se Project Nursery, glavom i bradom, nama! Eeeeej! Nama, Dilemmi iz Hrvatske. Šok i nevjerica. I sreća najveća. S obzirom da se Project Nursery stalno razvija, osim te platforme imaju i par drugih, a između ostalog, imaju i shop. Dakle, oni su htjeli da se naši posteri prodaju u njihovom shopu. A mi smo tada, već iskusni stručnjaci hehe, znali kako stvari funkcioniraju tako da je sve bilo vrlo brzo i jednostavno. I voila, za moj 28. ročkas dogodila se najljepša stvar! Ostvario nam se san!”
Odsad na Project Nursery Shopu možete pronaći postere za dječju sobicu s hrvatskim potpisom. S potpisom Dilemma postera! Ogroman uspjeh, a mi smo jako ponosni kada vidimo što se sve može postići s jednom idejom, hobijem. I to nas dodatno motivira da idemo dalje. I nas i Dilemma team!