Poznate mame odabrale su nježnost

Povod zaigranom druženju bilo je najveće lansiranje Johnson’s proizvoda u 125 godina postojanja ove poznate robne marke. U zaigranoj atmosferi UP2PLAY igraonice u zagrebačkom Centru Cvjetni, uz slogan ODABERITE nježnost, poznata robna marka Johnson’s ponovno je lansirala nježne proizvode za djecu među kojima je i nova Johnson’s Cotton Touch™linija, posebno osmišljena za osjetljivu kožu novorođenčadi. Brojni uzvanici, među kojima su se našle i poznate mame Nevena Rendeli, Nataša Janjić i Vanda Winter, pogledali su zanimljivu prezentaciju koju je moderirala Ida Prester a kroz koju su se mogli uvjeriti u sve prednosti novih, poboljšanih Johnson’s proizvoda.

Naime, kroz desetljeća pionirskih istraživanja i rigoroznih ispitivanja, Johnson’ je surađivao s tisućama roditelja kako bi unaprijedio proizvode iznutra i izvana. Johnson’s svjestan da današnji roditelji imaju drugačije želje i potrebe vezane uz proizvode koje koriste za svoju djecu, i to iznutra i izvana, poboljšao je sve vezano uz proizvode kako bi im roditelji mogli vjerovati i osjećati se sigurno koristeći ih.

Više od 400 sastojaka odbačeno je tijekom preoblikovanja pa su konačan rezultat jednostavniji i nježniji proizvodi bez parabena, sulfata i boja, oblikovani su da smanje rizik za alergije te sadrže 90% prirodno dobivenih sastojaka.