na porodiljnom pokrenula platformu koja spaja dobre popuste, recenzije i savjete o pametnom šopingu

dobar dil

Dobar dil – stranica koja spaja dobre popuste, savjete o pametnom šopingu i recenzije

Mirna Bačić majka je dvojice dječaka s jednom curicom na putu koja je na porodiljnom došla na ideju pokretanja jednog sasvim novog projekta koji je počeo kao hobi, ali je nakon dvije godine polako prerastao u nešto veće. Radi se o online platformi Dobardil.hr na kojoj svi zainteresirani mogu dobiti informacije o najboljim popustima i akcijama. Osim dobrih dilova koje svakodnevno objavljuju administratori platforme, tako i korisnici, tu se mogu naći i blogovi gdje se mogu pročitati savjeti u vezi pametnog shoppinga koji pokrivaju najrazličitije teme – kupovina na najpoznatije shopping blagdane (Black Friday i Singles Day), kako pametno i štedljivo putovati ili kako koristiti garanciju na AliExpressu. Teme biraju na način da prate što interesira ili muči njihove korisnike te o čemu se najčešće raspituju.

Dobar dil – pouzdana i isprobana ideja

“Na ideju pokretanja ovakve stranice, muž i ja smo došli prije 3 godine tijekom boravka u Engleskoj gdje smo otkrili stranicu “hot uk deals” na kojoj korisnici objavljuju popuste, besplatne stvari na koje su naišli online, te komentiraju ponude. Pomoću te stranice smo planirali i radili sve naše kupovine; odlazili bi ciljano kupovati nove kofere gdje su bili na sniženju, odjeću i kozmetiku. Kad smo shvatili koliko smo na taj način uštedili, oduševili smo se konceptom!”

novi izazovi na porodiljnom

Nedugo nakon povratka iz Engleske Mirna je doznala da je ponovo trudna. S malom bebom i opet trudna produžio se i njen porodiljni, a kako uvijek voli nešto raditi, došla je na ideju da proba pokrenuti tako nešto i u Hrvatskoj. Iako je mislila da će to biti lako jer oduvijek kupuje online, pazi kad su akcije, zna koji su webshopovi pouzdani i zna kako općenito kupovati online, ovo je bio jedan potpuno novi izazov u kojem je shvatila koliko zapravo malo zna.

“Po struci sam diplomirana inženjerka građevine tako da marketing, društvene mreže i sve ostalo vezano uz moj novi hobi su nešto o čemu nisam imala pojma. Suprug mi je tada bio velika podrška te sam odlučila izaći malo van svoje komfort zone i krenuti u ovaj novi pothvat. Iako sam imala znanje i iskustvo o online shoppingu koje sam jedva čekala podijeliti sa svima, shvatila sam da je najveći izazov upravo doći do pratitelja i korisnika. No, malo pomalo smo počeli okupljati ljude, a Google Analytics mi je postao najdraži prijatelj. Uvijek sam sretna kada nekome mogu pomoći savjetom ili kada u inbox dođe poruka o nekom dilu kojeg smo objavili. Međutim, uvijek naglašavam kako Dobardil ništa ne prodaje – to je zajednica, društvena mreža ljudi koji objavljuju popuste i akcije na koje naiđu.”

“Uvijek me razveseli vidjeti da je netko objavio dil na stranici i time možda pomogao nekome drugome. Kada god vidim da je neki proizvod ili usluga posebno zanimljiva, odlučim o tome malo više istražiti,  ako već sama ne znam, te podijelim savjete s drugim korisnicima u sklopu bloga na DD.!

oprema za bebe i roboti usisavači najtraženiji dilovi

Kao majka dvoje male djece i s trećim na putu, Mirna zna koliko mala djeca “koštaju” i koliko je nužno izdvojiti na razne potrepštine za novorođenčad. “Ono što mnoge mame ne znaju je da razni drogerijski lanci nude besplatne pakete s raznim nužnim potrepštinama koje će vam trebati jednom kada stigne prinova.” Kako nigdje na jednom mjestu nije našla informacije o svim tim trgovinama, odlučila ih je sama prikupiti te je napravila jednu od najpopularnijih objava – popis čak 15 trgovina koje nude besplatne pakete i testerice za mamu i bebu.

“Druga stvar koja je iznimno popularna i oko koje se ljudi najčešće raspituju su roboti – usisavači”, otkriva nam Mirna. “Budući da ih u samo mojoj obitelji imamo 3 i da sam veliki obožavatelj ovog kućanskog pomagala, odlučila sam podijeliti savjete oko najboljih/najisplativijih robota.  Uvijek me vesele reakcije drugih ljudi na taj tekst i kada vidim da sam nekome pomogla pri pametnijoj kupnji. A ja sam samo jedna, zamislite kako bi super bilo kada bi svi dijelili svoja znanja o dobrim akcijama i komentirali svoje kupnje?”

Osim web stranice na kojoj se direktno objavljuju dilovi, postoji i Facebook grupu Dobar Dil – popusti, akcije i savjeti o kupovini gdje članovi raspravljaju o akcijama i ponudama. Mirna se nada da će DobarDil privući što više ljubitelja pametnog šopinga koji će objavljivati akcije, hvaliti ili kritizirati, no uvijek iskreno progovarati o proizvodima i trgovinama te da će tako zajedno stvoriti zajednicu pametnih potrošača.