Djeca u nama bude kreativnost, daju nam snagu i hrabrost. Ardiana Sladojević, dizajnerica, poduzetnica i supermama troje djece na porodiljnom je pokrenula svoj modni brand Mommy’s Garden i tako ostvarila svoj životni san.
O sebi
“Otkad znam za sebe u mojoj glavi se stalno vrte haljine, suknje, razni outfiti te kreacije. To znaju i drugi oko mene, otkad znaju za mene, da je moja glava puna milijun kombinacija i modnih ideja. To je jednostavno oduvijek bio moj život! Nekome se čini ispraznim, ali mene baš upravo to ispunjava. Moja obitelj je obitelj kreativaca i upravo to me zapravo kočilo cijeli život jer sam uvijek slušala rečenice tipa ”Trebas završiti pravu školu, ne neku primijenjenu umjetnost!”, “Moraš imati neko konkretno zanimanje!”, “To je nešto što uvijek možeš raditi!!”, i evo mama, nakon svega, poslušala sam tvoj savjet da ovo “uvijek mogu raditi” i primila se posla!”
Kako je sve počelo
“Nakon što sam završila fakultet stalno sam naginjala poslovima u smjeru mode, naravno nakon što sam probala raditi u struci i zaboraviti na sve ove ideje u mojoj glavi. Pa je tu bila Magma, pa Zara…ali naravno uvijek je tu bio prisutan onaj glasić ”ali ja bih to drugačije!”. I onda sam jednoga dana, dok sam bila na porodiljnom sa svojim trećim djetetom, odlučila da ću sama napraviti sve drugačije! Trebalo je smisliti ime, koncept sam imala u glavi što sve želim i kako…. ali imeeee… Naravno, kako to uvijek bude, iz vedra neba primijetim ogrlicu na kojoj imam početna slova imena svoje djece i baš su se posložila tako da su tvorila riječ VRT. Tu su se pokrenule moždane vijuge kako je vrt zapravo super simbolika za nešto što stvaraš, što raste i čemu se diviš kada cvijeta…jer ipak je trebalo nešto stvoriti ispočetka i tako je nastao Mommy’s garden!”
Koncept
“Koncept sam, vjerojatno, oduvijek imala u glavi. Željela sam raditi odjeću za žene, a otkad imam djevojčice naravno i za njih. Generalni koncept je bio da ljudi zaista dobiju nešto za svoj novac tj. neku realnu protuvrijednost svojeg novca ili bar najbolju moguću. Bilo mi je najbitnije da su materijali prirodni jer je pamuk trenutno kod nas izumrla vrsta, da je napravljeno u Hrvatskoj te da su modeli, odnosno krojevi, takvi da ih zaista svi mogu nositi, u svim veličinama i na svim prigodama! Na taj način sam željela postići novac=proizvod. Moj medij izražavanja je inače i fotografija, tako da sam željela odmah raditi kampanje na visokom nivou. Iako smo tada imali samo 100 followera pa dobiješ savjete tipa “ne troši super fotke na tako malo ljudi”, meni je tih 100 ljudi bilo sve, prije ih je bilo 0! Još jedan moj hir su pakiranja! Svi naši proizvodi su pakirani u kutije koje oslikavam po trenutnoj inspiraciji, a kada ljudi otvore kutije želim postići onaj osjećaj kao da si kupio nešto za jako puno novaca pa su ti sve lijepo spakirali i osjećaš se super posebno jer si napravila nešto za sebe, a najbolje je što kutije možeš koristiti opet za poklon ili za kućnu upotrebu, uvijek treba nešto negdje spremiti.”
Moram biti supermama
“Krenuti od ničega s milijon ideja koje bruje u glavi je bilo teško jer ne znaš gdje krenuti, kako uopće nešto proizvesti, ipak je to cijeli proces, a uz to budi supermama troje male djece! Najčešće je to izgledalo da sam svojim kćerima to predstavljala kao neku super zabavu pa kao one idu sa mnom tražiti nove tkanine i naravno sve ćemo to šivati za barbike i njih! Kod barbika sam ih dobila. Moj sin je bio sa mnom na bezbroj sastanaka, jer je bio još mali, pa kao danas je dan vodimo djecu na posao, samo je meni bio skoro svaki takav… ali eto uspjela sam, najviše zato jer je moja obitelj shvatila da je to jednostavno dio mene, da ću se uvijek tome vraćati i da bolje da mi pomognu nego da me pokušaju zaustaviti, tako da sam imala zaista veliku podršku u cijelom procesu pa se sve pretvorilo u mali obiteljski posao. Ono što sam shvatila putem je da su me svi moji strahovi “idem u nepoznato, a imam troje male djece”, “riskiram previše” gonili i motivirali da zapravo baš zbog djece pokrenem posao i budem sretna mama koja radi ono što voli, tako sam postala i njima bolja mama… I htjela sam da moja djeca nauče da ne moraju birati između svojih snova i zasnivanja obitelji…jako, jako je teško sve uskladiti, ali nekako uspijevamo nekad manje nekad više uspješno! Riješila sam se nekih rečenica u glavi da moram ovo ili ono i bilo mi je puno lakše. Naučila sam, tj. još se učim, kvalitetnije provoditi vrijeme s djecom i to mi je trebalo, to nam svima treba… Danas su moje curke glavne savjetnice u dječjoj kolekciji i glavni kritičari, tako da odmah dobijem feedback na kolekciju je li nosivo ili ne, gdje žulja, smeta, a trenutno me nagovaraju da počnemo raditi odjeću za barbike i bebe, pa je to možda sljedeći projekt.”
Inspiracija
“Prva inspiracija je bila kako bih odjenula sebe? Dojim, daleko sam od svoje težine prije trudnoće, hormoni rade i znojim se kao luda. Treba mi nešto udobno, efektno i neki prirodni materijali da ljudi ne bježe od mene kad se krenem znojiti. Tu je došla haljina i tunika Lilly, udobna, 100% pamuk, sakriva sve što treba, lepršava i efektna! Nakon toga, naravno, moramo takvu istu napraviti i za djevojčice! Kasnije sam naučila slušati kupce što im treba, što im sve nedostaje u garderobi i našim trgovinama, što ih smeta i što im je dobro. Naravno s cijenama se nisam mogla mjeriti sa velikim fast fashion trgovinama, ali zato nudim odjevni predmet za koji ćete platiti 15% više, a dobiti puno više i ljudi su to prepoznali. Tako da su mi moji kupci, ali generalno mame, djevojke, žene glavna inspiracija!”
Brand
“Mommy’s garden izbacuje nekoliko kolekcija po sezoni, pa trenutno imamo aktualne naše parke koje su zaista super prošle na tržištu, šivane su kod nas, prošle su posebne wash-eve da dobiju onaj odličan finish i svaka je ručno oslikana na leđima! Samim time što se svaka radi custom made možemo se prilagoditi kupcima pa tako naše leptire na leđima slikamo u raznim bojama, usudila bih se reći da nema dvije iste i možemo personalizirati natpise na leđima po željama kupaca. Haljina Tilly, koja je nosiva na sve moguće prilike, bez nje ne mogu! Trenutno ju nosim na putovanju na tenisice, a sutra će biti uz cipele na petu za večeru. Poslikali smo bijelu kolekciju za djevojčice, za sve svečane nadolazeće prigode je idealna! Sve su haljine super nosive i napravljene od 100% pamuka, a neke modele ćemo raditi i za velike tako da ćemo nadopuniti našu kolekciju Mommy and me. Odmah nakon toga slijede haljine za žene za svečanije prigode koje također mogu biti i every day dress, jer nema mi gore nego kad žene kupuju odjevne predmete samo za neku prigodu, a nakon toga stoje u ormaru! Sve se može kombinirati i nositi na milijun načina, pa čak ponekad i vjenčanica…najveća šteta je kad stoje same u mraku ormara.”
Kako do nas
“Mommy’s garden nema još svoj showroom, ali imamo radni prostor u koji su naši kupci i više nego dobrodošli. Čak im je zanimljiv naš kreativni nered, naglasak je na nered. Kupci nas uglavnom kontaktiraju preko naše instagram ili facebook stranice : https://www.instagram.com/mommysgardenshop/
Imamo i webshop https://mommysgarden.hr// na kojem imamo i kartično plaćanje koje je neizvedivo preko facebook i instagram starnice. Ono što me posebno veseli je što imamo sve veću bazu stalnih kupaca koji se zaista vraćaju zadovoljni kvalitetom i uslugom, pitaju za nove kolekcije, nove haljine i čekaju prvo da vide što mi imamo prije nego potraže u nekom drugom brandu. To me jako ispunjava.”